Masz pytanie? Napisz do nas!
an image
Biuro Tłumaczeń Lexpertise
ul. Wałowa 2/13, 33-100 Tarnów

gadu gadu 8837198
gadu gadu 7004488

Tel. 14 629 40 24
Tel. 14 691 94 96
Kom. 604 551 733
Kom. 606 987 200
Kom. 668 142 000

JAK ZAMÓWIĆ TŁUMACZENIE


1) Prześlij tekst do wyceny tłumaczenia
Wówczas skontaktujemy się z Tobą podając koszt i termin w jakim możemy zrealizować tłumaczenie.
Jeżeli masz tekst w Wordzie lub jakimkolwiek innym edytorze tekstu koszt tłumaczenia możesz obliczyć samodzielnie wklejając swój tekst do kalkulatora kosztu tłumaczenia.

2) Zapłać za tłumaczenie
- możesz to zrobić osobiście wpłacając gotówkę w Biurze, lub
- możesz dokonać tradycyjnego przelewu na wskazany przez nas numer rachunku (PKO Inteligo lub ING Bank Ślski):
Dane do przelewu
Nazwa odbiorcy przelewu (opcjonalnie adres):
Biuro Tłumaczeń Lexpertise
ul. Wałowa 2/13
33-100 Tarnów


Jeśli posiadasz konto w Inteligo lub ING, kliknij na logo banku, aby przenieść się na stronę logowania.
Potwierdzenie zaksięgowania wpłaty otrzymamy natychmiast po dokonaniu płatności.

Zapłać za tłumaczenie przez Inteligo

Numer rachunku: PL 50 1020555811 11119146800082
Nr BIC/SWIFT (potrzebny przy płatnościach z zagranicy): BPKOPLPW



Zapłać za tłumaczenie z konta ING

Numer rachunku: PL 09 1050 156210 0000 9076 982678
Nr BIC/SWIFT (potrzebny przy płatnościach z zagranicy): INGBPLPW


Tytuł przelewu: [nazwa dokumentu/pliku do tłumaczenia lub nr faktury proforma]



- możesz też zapłacić online np. korzystając ze swojej karty kredytowej
Akceptujemy płatności kartą kredytową










Zamawiając tłumaczenie przysięgłe w biurze możesz zapłacić przy odbiorze.

Tłumaczenie zawsze jest najpóźniej w ustalonym terminie. Jeżeli podałeś numer komórkowy otrzymasz potwierdzenie smsem o wysłaniu tłumaczenia.

Tłumaczenie uważamy za zlecone w momencie fizycznego dotarcia pieniędzy na konto. Przesłanie faksem lub e-mailem dowodu wpłaty przyspieszy realizację zlecenia.
W przypadku klientów indywidualnych z Tarnowa i regionu, przy osobistym zlecaniu i odbieraniu tłumaczenia, należność można uiścić przy odbiorze. Stali klienci wystarczy, że zlecą tłumaczenie telefonicznie lub przez INTERNET.